2012. október 8., hétfő

Őszinte beszélgetés egy pluszos Szépséggel


 Ciao Bella!


A napokban céloztam arra, mennyi őszinte és mélyenszántó beszélgetésen vagyok túl – s az egyiket megosztom Veletek is.
Találkoztam egy nagyon bájos pluszos Szépséggel, Szilvivel – aki felfigyelt a blogra és kérte, meséljek neki arról, mi is a célom, mik a terveim és kíváncsi volt rám. A megbeszélt találkozónk első percében tudjátok mi tűnt fel? Szilvi bájos arca, kedves mosolya, ahogy szerényen vizslatta a tekintetem, és a GIGAMEGA hosszú szempillái. Egy idő után már nem tudtam megállni, meg kellett kérdeznem, igaziak-e :) és igen!  Szerencsés lány – bár ő ezt másképp látja...

Igen, valóban pluszos méretű ruhákat hord, nagyobbra nőtt az átlagosnál és a szívembe markoltak mondatai, mert abszolút értettem, miről beszél, mikor az öltözködésre terelődött a szó. Hogy is vásárol? A divat sokszor másodlagos szempont (bár lássuk be, egy huszonéves lány ösztönösen keresi és igényli a divatos holmikat),  hiszen vásárláskor a „Miből van a méretemben?  dönti el, mit visz haza zsákmányként. 
A beszélgetés alatt sokszor egymás mondatait fejeztük be – akár a Szent Grál küldetésként megélt melltartóvásárlás, akár a leggings feltalálójának nevét imába foglaló vágyunk volt a téma. Bár úgy tűnt, ő már megtette az első lépést afelé, hogy elfogadja és szeresse önmagát, néha láttam a szomorúságot a szemében, mikor arról beszélt, mennyire fájnak neki azok a pillantások, amit egy ruhaüzletben vagy akár az utcán kap. Pedig miért is? Mert nagyobb felületen szerethető? Mert ez történetesen látszik kifelé s ezért úgy érzik egyesek, jogukban áll ítélkezni efelett? Ilyenkor kinyílik az a bizonyos bicska a zsebemben, mert az, aki önző, hazug, becstelen (stb)  pedig emelt fővel végigsétálhat egy pláza üzletsorán anélkül, hogy megvető pillantásokat kapna – ez a lány pedig, akinek olyan helyes az arca, kedves a mosolya, jó a humora és még annyi jó tulajdonsága van, ami egy 2 órás beszélgetés alatt nyilván nem jött felszínre – ő pedig járjon szemlesütve?? NA NEM! Ebből elég! Szépségeim! Higgyétek el, nincs mit szégyellnetek – aki nem látja bennetek a szépséget, az saját magát minősíti és ti felette álltok!

Szilvi mesélt nekem az édesanyjáról, Ágiról, aki annyira szimpatikusnak tűnik, hogy feltétlenül meg kell ismerkedjek vele. És tudjátok miért? Mert ő is azt képviseli, amit én – csak míg én virtuális segítséget próbálok Nektek nyújtani, addig ő egy vidéki városban (ahol lássuk be, még kritikusabbak az emberek, ahol még nehezebb „másnak” lenni, ahol egy pluszos Szépségnek még kevesebb lehetősége van csinos ruhákat venni), Szegeden teszi mindezt, hiszen pluszos ruhákat árusít üzletében. Ám Szilvi elmondása szerint ez több egy üzletnél  - erről a csillogó szempárok árulkodnak az üzletből kilépve. Mert igenis LEHET csinos egy pluszos Szépség is, s a ruhákon kívül jótanácsokkal, amolyan útravalóval is ellátja a betérőket Ági. El is döntöttem, hamarosan meglátogatom Ágit és kíváncsi vagyok az üzletre is – ami olyan közösségformáló, hogy még Lakatos Márk is ellátogatott egyik divatbemutatójukra és egy profi bemutatóhoz hasonlóan tanácsokkal látta el a pluszos Szépségeket: (további képek katt ide )

Ha már ruha, akkor magától értetődik, hogy  hazaérve megnéztem a webshop kínálatát, és ezt a tunikát (lentebb) már kiszemeltem magamnak  ami a sokszor emlegetett leggings-el szuper kombót alkotna. Írtam is egy levelet Szilvinek és a szám mosolyra görbült, mikor válaszában azt olvastam,  hogy jelenleg 70%-al olcsóbban vásárolhatok (részletekért katt ide) – ez zene volt „füleimnek” , hiszen szerintem minden nőnél a „SALE” szó pavlovi reflexet vált ki, s erőre kapunk, ami a vásárlási lázat illeti. Mivel ez az akció már csak 2 hétig tart, nem fogom sokáig halogatni a virtuális shoppingolást :)

Szilvi egy másik témáról is mesélt nekem – kevés barátja van, hiszen inkább visszahúzódik a biztonságos csigaházába, pedig ahogy mondta, szívesen menne szórakozni, bulizni, de már elege van abból, mikor összesúgnak a háta mögött, ha ő a leg-pluszosabb hölgy a társaságban. Megkérdeztem tőle, az segítene-e, ha rajta kívül még 2,3,4, sok pluszos Szépség lenne a társaságában? Akkor vajon erőre kapna-e és kevésbé zavarnák azok a pillantások? 


A válasza igen volt  - ami megerősített abban a tervemben, hogy jelenleg sokszor egyoldalú kapcsolatunkat (ami köztem és Közted van, Szépségem) egyszer a jövőben szívesen fejleszteném interaktívabbá, és most nem arra buzdítalak, hogy kommentelj többet (persze annak is MINDIG örülök, mert jó a soraitokat olvasni, a véleményeteket egy-egy témáról!), hanem arra gondolok, hogy a virtuális világon túlmutatva SZEMÉLYESEN is találkoznék Veletek! Szeretném összehozni első körben legalább a budapesti Szépségeket, hogy érezzétek, NEM VAGYTOK EGYEDÜL! És ha a közösség ereje Veled van, egy idő után nem lesz már nehéz kibújni abból a csigaházból és megmutatni a világnak azt, hogy a benned lévő plusz jóval nagyobb, mint a ruhaméreted!




Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése