2012. október 26., péntek

Milánó és Serravalle avagy shopping olasz módra, part II.

Ciao Bella!

A legutóbbi olasz kiruccanásunk első 2 napjáról már beszámoltam (ha nem olvastad volna, akkor KATT IDE ) és most jöjjön a hab a tortán, avagy a divat (szerintem leginkább) fővárosa, Milánó.
Az outlet nap elég sok energiát kivett belőlünk, de azért sikerült hétfőn kivakarni magunkat az ágyból - a vásárlás okozta adrenalin csodákra képes!
A párás reggel (s éjszaka) elintézte a hajam, íme CC Catch a 80-as évek diszkósztárja aki reggel még elég morcos...



Milánóba érve a dómnál kezdtük a túrát és végülis annak vonzáskörzetét barangoltuk be röpke pár óra alatt. A dómmal szemben állva annak bal oldalán található a patinás La Galleria Vittorio Emanuele ahol olyan high fashion üzletek kaptak otthont, mint a Louis Vuitton - de itt találjuk Milánó egyik legdrágább éttermét a Savini-t is, ahol bizony az egy főre eső számla jócskán 100 Euro fölé megy.



























Ha elhaladunk a Galleria előtt, közvetlen szomszédságában találjuk a 7 emeletnyi divat Mekkát, a La Rinascente-t, ahol a földszinten kozmetikai márkákkal (Mac-től kezdve YSL-en át a Chanelig mindenki, aki számít, itt van), míg a többi emeleten tematikusan táskákkal (Miu Miu és Balenciaga a képen, illetve a nagyon olasz Dolce Gabbana, Valentino a szegecses kiegészítőivel), ruhákkal, ékszerekkel találkozhatunk.


















Én szeretek ide bemenni, még ha nem is engedhetem meg magamnak -  a vizuális élménnyel jóllakik a szépérzékem és egyébként sem sokszor van lehetőségem idehaza ilyen világmárkákat közelről szemügyre venni - szóval Szépségeim, csak bátran - tegyetek egy sétát itt, ha erre jártok!

Miután vizuális shoppingot letudtam, eljött az én időm, és a dómtól indulva a Via Torino felé sétáltunk, ami az ismert street fashion márkák mellett telis-tele van kicsiny butikokkal, amik valódi kincseket rejtenek. Íme a személyes kedvenceim s hogy miket rejtenek a szatyrok és táskák hamarosan kiderül az outfit post-okból ;-)

OVS




A méhkirálynő (L'ape Regina) nevű kis bizsus és kiegészítőket árusító üzletecske




Kisiparosok által készített finom bőrcipők a Lucans-tól:




Az ABSZOLÚT kedvenc bizsus üzletem, a Rosella Carrara ahol a rénszarvasos fülbevalótól a szegecses nyakláncon át MINDEN egyedi, aranyos és vagány: (egyébként a mai nyaklánc és karkötő származik innen, KATT IDE ha még nem láttad volna)



Egy kis PLUSZ benyomásért KATT IDE a weboldalukért!




Az utazás előtt összeállított álomlista (KATT IDE) egyik darabja teljesült, rábukkantam a Happiness is a 10 dollar $ üzletre, hamarosan bemutatom a zsákmányt is Nektek, Szépségeim








A milánóiak szerint ha valamit nem találsz meg a Corso Buenos Aires sugárútján, akkor az nem is létezik - nos, van benne valami! A korábban látott rockos halálfejes szegecses táskára itt találtam rá a Nadine-ban és a bőrdzsekit is itt a Conbipel-ben lőttem. Az eneriaforrásaim utolsó cseppjeit pedig szintén itt a Sephora-ban használtam fel az áhított tusfürdőre (KATT IDE ) 



Ennyi volt a virtuális shopping, Szépségem - és mentsd el ezt a listát, mert ha Milánóban jársz, mindenképpen jól jön majd!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése