2012. október 30., kedd

Happiness is a 10 $ tee avagy mégis van rám való méret

Ciao Bella!

Akik ismernek, tudják, hogy már egy jó ideje rá vagyok kattanva a Happiness is a 10$ tee márkanevű pólókra, ám lévén Magyarországról csak webshopon keresztül lehet rendelni, eddig mindig lebeszéltem magam. Nem csak derékméretem, de a mellbőségem miatt is extrán fontos tudnom egy adott ruhadarab PONTOS méreteit - ugye ismerős? :)
Mivel a cég félig olasz (ott történik a gyártás is ), így egyértelmű volt múlt heti látogatásom során, hogy bemerészkedek egy üzletükbe - hiszen a halálfejek, szegecsek, rockos trendy vonal Mekkája az.


Nagyon tetszett, hogy minden egyes modell fel volt akasztva vállfákon, ám mikor kiválasztottál egy fazont az eladó készségesen elvette tőled és a próbafülkéhez kísérve egy "bianco" fehér pólót próbálhattál fel, a méretezés eldöntéséhez. Szerintem ez remek ötlet, így legalább nem lesz alapozótól és púdertől foltos a póló, amit majd végül megvesz az ember (ugye ez is ismerős bosszankodás?).
Mivel az olasz méretezés még egy számmal kisebb az átlag európaitól, alapból a férfi pólókhoz mentem és végül abból vettem kettőt - s mivel a motívumok ugyanazok, csak a pólók szabása tér el kicsit, egyáltalán nem ordít rólam, hogy hímeknek gyártott felső van rajtam :)
Az egyiket már láthattátok a tegnapi HETI PLUS bejegyzésben (KATT IDE) ami a "Keep calm and go party" feliratot viseli és a mai outfitben megmutatom Nektek, Szépségeim a másikat is, íme:


















A Happiness-ről bővebben ITT olvashatsz!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése