2012. október 26., péntek

Bőr leggings és vörös rúzs

Ciao Bella!

Már többször írtam arról, hogy szeretek "ellene" menni a negatív dolgoknak - akár az öltözködésben is. Ma is így tettem - ki mondta, hogy nem lehet vörös rúzst viselni napközben? Boldoggá tett? Igen! Tetszett nekem és annak, akinek akartam, hogy tetsszen? Igen! Van még kérdés? :)
A bőr hatású leggings is olasz szerzemény - de mivel a Pimkie-ben vettem (és legnagyobb csodálkozásomra jó volt rám a 42-es....pedig ennél nagyobb nadrágokat hordok, de a titok nyitja a rugalmas latex anyagban rejlik) így itthon is beszerezhető. A piros rúzs mellett az arany kiegészítők kellőképpen egyensúlyozzák az outfitet - így inkább vagány az összhatás mintsem gyászos.
Íme mindez képekben:

























 

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése