2012. október 19., péntek

Illatok, színek és a Szerelem - avagy Milánóra készülve, part II.

Ciao Bella!

Mivel számomra Olaszország, s azon belül is Milánó nem csupán a divattal egyenlő (persze első helyen a Szerelmem szülővárosa és a divat egyik fővárosa mellett), hanem többek között a szépségápolási Mekkával, így nem hagyhatom ki a "beauty" listát sem, mielőtt útra kelek.
Gondoltam, megosztom Veletek, melyek azok a szépségápolási vagy smink cuccok, amikre most nagyon vágyik pici szívem, íme A LISTA:
 
1. BOTTEGA VERDE







Számomra érthetetlen okokból kifolyólag MÉG NINCS Magyarországon ez a szuper márka, mert a Body shop, az Ives Rocher vagy a Loccitane nyilván mainstream-ebb vonulat, hiszen ezeket a natúr kozmetikai márkákat jóval többen ismerik. DE az olaszok ezen a területen is tudnak valamit - én mióta megismertem a párom (3 éve) kizárólag BV tusfürdőt használok, és elég sok testápoló, testpermet, body butter is megfordul a fürdőszobámban tőlük. Mivel elég nehéz illatokról írásban beszámolni, talán azt emelném ki velük kapcsolatban, hogy a tusfürdőik eszméletlen intenzívek illatanyagban és állaguk se nem "folyós" se nem sűrű - épp ahogy kell! A gyümölcsös illatoktól a különleges karácsonyi vaníliacukor-fahéjas illatokon át a Hammam török fürdők élményét felidéző mirhás illatáig minden megtalálható, ami "orrnak-bőrnek" ingere :)



2. COLLISTAR

Ha jól emlékszem, római utunk során tévedtem be (egészen véletlenül...khm) egy Sephora-ba és már a pénztár felé tartottam, mikor egy csinos állványon a következő helyes neszesszert látványa fogadott:

 A márkától (ami mellesleg egy szintén OLASZ luxuskozmetikai márka) eltekintve semmi másra nem tudtam fókuszálni, mint a zöld piton kistáskára, így ő is hazajött velem. Itthon aztán a bronzosító teljesen feleslegesnek bizonyult (olaszoknak szánták, az én bőrtónusomtól legalább 4-szer sötétebb bőrre) ám hogy némi önigazolással éljek (mert ugye mennyire cinkes egy neszesszer miatt megvenni kozmetikumokat), elkezdtem használni a krémet, ami egy mélyhidratáló nappali krém. Az arcbőröm elég kényes, vegyes típusú, és azon belül is felső rétegeiben száraz (hajlamos a hámlásra) ám mélyebb rétegekben zsíros (így például az alapozóval mindig szenvedek, hogy ne legyen fényes az arcom 1 óra elteltével...) és tényleg sok krémet kirpróbáltam már - de ez.....ez viszi a prémet! Nagyon finom az állaga, nem túl sűrű és nem is folyik szét az ujjaim között és visszafogott, kellemes illata van. Így egy véletlennek köszönhetően (amik ugye nincsenek...de erről majd máskor ;-) ) felkerült ez a krém is a "wanted" listámra.
3. SEPHORA

Ha már egyszer Collistar, akkor meg kell említsem, mennyire kedvelem a Sephora lánc bizonyos saját márkás termékeit. A legjobb vágott sminkecsetem is Sephora (kenterbe vágja a MAC-et és kb harmadannyiba kerül..), de ami a listán szerepel az a saját márkás bubble tusfürdőjük Cotton candy illata. Na már megint egy illatleírás - jól feladtam a leckét magamnak :) Ha hasonlítani kellene, azt hiszem a tiszta, hintőporos, friss jelzőkkel illetném - teljesen beleszerettem, így mindenképpen feltankolok belőle:

Ééééés mivel létezik testápoló formájában is, valószínűleg az is a kosaramba kerül majd :)
4. BURGUNDI RÚZS

Az idei ősz egyik slágere a burgundi vöröses lilás, boráztatta színe - ami a ruhákon kívül természetesen a sminkben is jelen van. Akik követik a blogom, láthatják, hogy szeretem sminkelni magam, már ha a szemről van szó, viszont a rúzsokkal kissé hadilábon állok. Vannak szép rúzsaim, de nagyon ritkán használom őket - például a tűzpiros MAC-et talán egyszer ha volt bátorságom felkenni. Valahogy beidegződéses fixációm, hogy hangsúlyosabb rúzst csak estére kenek fel - de mindez a teóriám cseppet sem helytálló, ha a trendeket vesszük figyelembe. Az a bizonyos vörös rúzs elindította a folyamatot, amit most egy burgundival szeretnék megkoronázni - már csak meg kell találnom a bőrtónusomnak megfelelő árnyalatot - talán ez a Bobbi Brown lesz az igazi, meglátjuk ;-)

5. PUPA

A szintén olasz (na jó, már tényleg le se írom :) ) dekorkozmetikumokat (és test- valamint arcápolási termékeket) forgalmazó cég szemhéjpúdereivel lopta be magát a szívembe. 3 év után még mindig tart és tökéletes állagú az egyik első Pupa szemhéjporom, aminél erősebben pigmentáltat nehéz találni - szinte csak egy leheletnyi elég belőle és máris befedi a bőröm. (a képen a bal oldali legalsó az enyém)


Egyelőre ennyi jut eszembe, de mivel impulzív személyiség vagyok, ami a vásárlási szokásaimra is jellemző - könnyen megtörténhet egy meglátni-és-megszeretni, már ami a szépségápolási termékeket illeti :)

És már csak egyet kell aludni - pontosabban felet, mert hajnalban irány Milánó! Interneten valószínüleg keveset leszek, ezt nézzétek el nekem, Szépségeim, de amikor tudok, jelentkezem a csodás Itáliából!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése