2013. január 21., hétfő

Simone Charles interjú (Miss Curvaceous UK 2012 győztese)


Ciao Bella!

Nem hiszek a véletlenekben – sokkal inkább úgy tartom, bizonyos eseményeknek, találkozásoknak rendeltetésük van és meg KELL történniük, mert a sors így akarja. Valami ilyesmi az, ami a 20 éves Simone Charles-al történt, aki fiatal kora ellenére céltudatosan dolgozik álmai valóra váltásán. Ennek következő állomása a Brit Plus Size Divathétvége lesz, ahol a kifutón kívül is láthatjuk majd az angol Szépséget, hiszen a színfalak mögül tudósít az esemény kulisszatitkairól. Ezen esemény kapcsán találtam rá egy közösségi portálon és interjú-felkérésemre szívesen mondott igent.

Cupcake&Pearls:  Simone, a képeid nem hazudtak, tényleg gyönyörű vagy így kamerán keresztül is! 

Simone Charles: Igazán köszönöm a bókot – nehéz elhinni, hogy volt idő, mikor ezt nem hittem el magamról. Tipikus karibi családból származom, ahol a bőséges olajjal történő főzés mellett kevés hely jut a salátáknak (felnevet). Mindig is kilógtam a sorból, hiszen 16-os méretem (44-es európai) mellett még a magasságom is nagyobb az átlagosnál, hiszen 178 cm vagyok. Azonban minden megváltozott tavaly, mikor megnyertem a Miss Curvaceous versenyt. (magyarul  kb. Miss Telt Idomú szépségverseny, a szerk.)

C&P:  Tehát nem csak egy díjat nyertél, hanem valami pluszt is, igaz?

S.C: Így van! A versenyen részt venni roppant izgalmas volt, hiszen 14 másik gyönyörű lánnyal együtt brit tervezők ruháit viselhettük és visszagondolva örülök a kíváncsiságomnak. Ugyanis csak „próba-szerencse” alapon neveztem be de mikor azon az áprilisi napon az én nevem mondták ki nyertesként, nagyot fordult velem a világ. Az ékszerek és a modell ügynökségi szerződés csak hab volt a tortán, hisz számomra a legnagyobb díjat a bennem lezajló változás jelentette. Sokkal elfogadóbb lettem saját testemmel és a verseny által egy olyan közösség tagjává váltam, ahol a nők teltebbek az átlagosnál, mégis szeretettel tekintenek testükre, annak minden plusz kilójával együtt.

C&P: Nagyon izgalmasan hangzik az út, amit bejártál ! A verseny után egyből belevetetted magad a plus size modellkedésbe? Mesélj nekem a kulisszatitkokról? Nagy a versengés a színfalak mögött?

S.C.:  A díjak egyike egy plus size ügynökséggel való együttműködés volt és jelenleg is a portfoliom felépítésén dolgozunk. A verseny után belecsöppentem a plus size divatvilágba ahol engem is meglepett a légkör, hiszen a „vékony” modellek harcairól és  egymás hátbatámadásáról már én is sokat hallottam. Ám a plus size modellek alázatosak, boldogok és pontosan tudják saját testük előnyeit vagy épp hátrányait – ám mindkettőt boldogan elfogadják és felvállalják. Szerintem az életben már rengeteg pofont kaptak, így sokkal elfogadóbbak és nyitottabbak egymással szemben. Lélekben és testben is a harmónia jellemzi őket.

C&P: Ezt jó hallani – akkor nem csak kilóik számában különböznek a klasszikus modellektől! Ha jól tudom, a modellkedés mellett riporteri karriered is építgeted.

S.C.: A modellkedés mellett fontos, hogy megtaláljam azt a kommunikációs csatornát, ahol kiállhatok a teltebb nőkért. Fontos, hogy hallassam nem csak a saját hangom, hanem a több ezer nőét, akiknek erre nincs lehetőségük. A Brit Plus Size Divathétvége castingján interjúkat készíthettem a szervezőkkel, a résztvevőkkel és februárban még több nőt tervezek megszólaltatni, hiszen a színfalak mögül tudósítok majd.  Riporterként és plus size divatesemények háziasszonyaként nagyszerű  lehetőségem nyílik arra, hogy felszólaljak az egész teltebb társadalomért és buzdítóan hassak ezekre a nőkre. Tudom, hogy a Cupcake&Pearls blogod is erre hivatott, hiszen Te is a pozitív testképet hirdeted – remélem, idővel minél több  angol nyelvű bejegyzésed lesz!

C&P:  Ezt megígérhetem, hiszen a nyelv sem lehet akadály a küldetésem hirdetésében! Mit üzennél a magyar teltebb nőknek?

S.C.: Minden reggel adj hálát Istennek, amiért élsz és mikor tükörbe nézel, hangosan mondd ki, mennyire tökéletesnek is teremtett az Úr! Kívülről és belülről is el kell fogadnod és szeretned kell önmagad! Biztos vagyok benne, hogy az is segít ebben a folyamatban, ha Veled beszélgetnek és olvassák a blogod üzeneteit, hiszen minden test szerethető!

C&P: Köszönöm a kedves szavaid és februárban folytatjuk!


A kettőnk között lévő fizikai távolság ellenére nagyon közel éreztem magamhoz Simone szavait és mindazt, amit képvisel. Mikor meséltem neki a Pluszos Szépségek mozgalmamról, izgatottan faggatni kezdett és még többet akart megtudni róluk, rólatok! Beszélgetésünk során a benne rejlő pluszok közül kettőt mindenképpen kiemelnék: elszántsága és tudásvágya. Pszichológiát tanul és úgy döntött, nem fél feszegetni azokat a bizonyos határokat, szembenéz valami olyannal, ami első pillantásra túl ijesztőnek tűnhet. Simone ugyanis szó szerint kilépett a megszokott biztonsági zónájából és Wales közelében egy kisvárosba, Cheltentham-be költözött, ahol sok újdonság várt rá. Elkezdte független életét, ami  sok változást hozott: új albérlet, új munkahely és új barátok töltötték ki mindennapjait ám cseppet sem bánja, hogy nem félt belevágni. Ahogy ezt a fiatal Szépséget hallgattam, megfogalmazódott bennem történetének fő üzenete: ne féljünk a változástól, hiszen új horizontokra lépve sok jó dolgot sodor majd elénk az élet, ha elég bátrak, nyitottak és szenvedélyesek vagyunk megtenni az első lépést.
Szépségeim, Nektek is ezt üzenem : Simone példájából erőt, bátorságot és hitet meríthettek, ha új vizekre tévednétek, hiszen minden lehetséges, csak merni kell nagyot álmodni!
Ha kíváncsi vagy még többre Simone Charles-al kapcsolatban, itt megtalálod:
Twitter/Instagram: @Simonecharles_
Blog: Simonecharles.tumblr.com

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése