2013. június 3., hétfő

Power Plate INGYEN + INGYEN infraszauna - hm?

Ciao Bella,

Akik nyomon követik a blogom illetve annak Facebook oldalát, jól tudják, melyik sport rabolta el a szívem az utóbbi másfél hónapban. Ez nem más, mint a power plate - írtam már róla (KLIKK IDE), sőt, egy rövid videoban meg is mutattam, milyen is egy lábedzés Ferivel (ITT MEGNÉZHETED). Mikor elkezdtem, semmit sem tudtam róla, az Oktogonnál lévő edzőtermet sem ismertem, ám ez a hetek múlásával lassan megváltozott. S ahogy egyre lelkesebb lettem, ez feltűnt a hely tulajdonosának is...

Éppen ezért úgy döntöttek, ha már én magam ilyen lelkes vagyok - miért ne kedveskednének az olvasóimnak, a Pluszos Szépségeknek, a közösség tagjainak is? 
Nagy örömmel értesítelek Titeket, ha kedvet kaptatok ehhez a fantasztikus mozgásformához, vagy egyszerűen csak szívesen megnéznétek a saját szemetekkel, most egy szuper ajánlat keretén belül INGYEN kipróbálhatjátok az edzést, SŐT, még egy alkalomra az INFRASZAUNÁT IS INGYEN használhatjátok :)

Mindezért semmi más nem kell tennetek, csak ezt a kupont kinyomtatni, magatokkal vinni és felmutatni, hivatkozni a blogomra és már indulhat is az edzés és szaunázás :)

(persze ha nincs otthon nyomtató, akkor se keseredjetek el, mentsétek le okos telefonotokra :) )






A Power Plate Point edzőit, Fannyt és Ferit nyugodt szívvel ajánlom, hiszen amellett, hogy maximális hozzáértéssel végzik munkájukat - nagyon kedves és közvetlen emberek!

Itt tudjátok őket Facebook-on is követni: Power Plate Point Facebook ITT

Remélem, hamarosan találkozunk - szerintem érdemes kipróbálnotok, s mégis, mit veszíthettek? :)

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

((ENG - My gym offered a special coupon for my readers to get a free trial of power plate training and a free session of infrasauna - but as we are located in Hungary, Budapest, it does not really apply for foreigners around the globe - but stay tuned, I may have something international to offer soon :) ))

2 megjegyzés :