2012. november 6., kedd

Burgundi love

Ciao Bella!

A burgundi köztudottan az idei ősz slágere - ruhák, táskák, rúzsok, lakkok mind ebben a meleg bordó színben úsznak. Maga a szín tetszett, de jobban el tudtam képzelni ha más viselte - tőlem idegen volt...egészen tegnap estig, mikor is betértem a Köki Terminal bevásárlóközpontban lévő Caremo (FACEBOOK OLDALUK ) üzletbe. Több minden is szól mellettük - egyrészt 100% magyar bár a neve olaszosan cseng! A méreteik is meggyőzőek hiszen M-6XL-ig kapható nálunk sok szép és nagyon színes ruha - de ami engem leginkább rabul ejtett, az a divatkövetés, és trendi darabok. Bele is szerettem ebbe a szegecses ingbe - és miután a fekete és a fehér verziót is felpróbáltam, Marco meggyőzött, hogy ez a burgundi az igazi :)
Tetszenek az apró részletek, a jó anyagminőség és a méreteket már említettem? :) 

Íme mindez képekben:





 


 
















Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése