2012. augusztus 8., szerda

Maxi szoknya - maxi love

Ciao Bella!

Idény nyáron (is) hatalmas LOVE a maxi szoknya. Persze körültekintően kell az ideális darabot megválasztani, legyen szó színről, fazonról, mintákról.
Outfit ma
A mai outfitem kapcsán merült fel ez a téma, mert sok bókot kaptam az ezeréve-megvásárolt-de-sosem-hordott fekete H&M pamutszoknyának köszönhetően. Mivel fekete, ezért tudjuk, slankít és követi a lábaim vonalát, szűk fazonú de mégis rugalmas, egyszóval LOVE. Szerintem ez a fazon a nők nagy részének jól áll, optikailag nyújt és nagyon vagány. A feketével már csak azért sem lehet mellényúlni, hiszen remekül variálható egy színes (bármilyen, vagy akár fehér) felsővel.
etno maxi
Szekrényemben egyébként többféle maxi szoknya rejtőzik, mivel a végletek embere vagyok, így ha szoknya akkor vagy rövid vagy hosszú. Idén vettem először térdig érő szoknyát, amolyan "hagymaformájú", ami persze kivételként erősíti a szabályom. Többet indiai boltban szereztem be - ott lehet csak igazán "fürödni" a színek kavalkádjában és megfelelő felsővel ill kiegészítőkkel elkerülhető a "tarisznyás-bölcsész" kinézet. Egyébként az etno vonal nem ment még ki a divatból (vagy ha igen who-the-fuck-cares, nálam akkor is LOVE).
fodros maxi
Vannak ilyen laza esésű bő szoknyáim is, amiket derékig érő húzott felsőkkel szoktam felvenni (persze ha kevesebb lenne az úszógumim, egy sima ujjatlan trikóval is tökéletes kombót alkotnának, de mint tudjuk...khm..) de jópofák ezek a ráncolt-fodros darabok is. Amit viszont messziről elkerülök, azok a klasszikus, ovis éveimet idéző "rakott" szoknyák. Na az pont jól állt, mikor 5 éves és pár kilós voltam; persze az igazat megvallva még nem próbáltam fel ilyen szoknyát, de láttam már szélesebb csípőjű lányon...khm...
kalappal kombinálva
Ami az abszolút kedvenc nálam, azok a kalappal és egyszerű felsővel kombinált szettek: fiatalos, üde, laza és egyedi! Nagy-nagy LIKE. A kalapokat is szeretem, nyári hőségben praktikusak, sőt, egy bad-hair-day napon életmenőek tudnak lenni (tapasztalat!).
Jelenleg a szoknyakívánságlistámon egy, a képen láthatóhoz hasonló darab szerepel, tetszik az elől rövidített szabásmód, azt hiszem szétnézek, fellelhető-e az én méretemben is valahol... és ha még ilyen gyönyörű indigókéket kapnék, hejjjj, az lenne ám az öröm :)

Bella, szoknyára fel, maxi hossz maxi lazaság!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése