2012. augusztus 13., hétfő

A NŐ - step by step

Ciao Bella!

A minap egyik kedves ismerősöm első hangzatra klisé- szerű kérdést tett fel nekem: hogyan legyen jó nő? Hogyan legyen NŐIES nő? Mert azt bizony tudja, hogy valahol ott rejtőzik benne (is), de elő kellene csalogatni.
Bármennyire is közhelyesnek tűnhet, de nem hagyott nyugodni a dolog, így született a mai bejegyzés. Nagyon egyszerűnek, de ugyanakkor bonyolultnak is hangzik a kérdés. Azt hiszem, némelyik gondolatom szintén klisének hangzik majd, bár igyekszem roppant eredeti lenni majd a fogalmazásban :)
K. (mert nevezzük csak így a kedves hölgyet) egy bájos, kedves teremtés, aki ránézésre lázadó korszakát éli, most kezd kibújni a csigaházából (én is átmentem ezen, a Guns n Roses póló le sem szakadhatott rólam..ahh...memories), 20-as éveiben jár, leginkább nadrág-top kombinációkban látom s még helyes pofiját is takargatja sokszor arcába omló tincseivel. 
Gondoltam egyet, és ami a külsőségeket illeti (s bár csak felületesen ismerem, de eddigi benyomásaimra hagyatkoztam) összeállítottam neki pár szettet - egészen pontosan négy irodait és egy lezserebbet. Igyekeztem szem előtt tartani a személyiségét (nem az a habos-babos típus) és nem túl éles váltást létrehozni, akár még csak képzeletben sem, amit egyből elutasítana.

A lazábbal kezdeném, ami biztosan a legközelebb áll jelenlegi stílusához, mégis úgy érzem, picit nőiesebb. Íme, hogyan lehet egy egyszerű farmer-ing párosítást megbolondítani tűzpiros kiegészítőkkel - remek lehet egy pénteki munkanapra vagy egy barátnős mozizáshoz.




Ennél egy fokkal már elegánsabb, de nálam még mindig a "sikkesen laza" kategóriát erősíti a következő szett, ahol különösen beleszerettem a menta színű nadrágba. Idén nyáron nagy divat lett, de nekem sajna nem sikerült beszereznem (nem mintha célirányosan vadásztam volna rá, de a tudatalattimba kódoltam), csak egy fűzöldet, de nem tettem még le róla ;-) Ez annyira fagyiszínű lett, hogy muszáj volt elneveznem az összeállítást. Egyébként azt sem hagytam figyelmen kívül, hogy K. számára ne legyen teljesen helyzetidegen az adott ruhadarab, így tűsarkú cipőket még véletlenül sem néztem, hiszen még sosem láttam abban. Az majd a "next level" egyszer valamikor :)


 A nadrágoknál maradva egy újabb pasztell összeállítás született meg bennem, K-ra gondolva, ahol roppant bájos a felső és a cipő már az idei ősz előszele : éljenek a loaferek, mokaszinok és társaik! Nőies, romantikus és szerintem jól állna neki, íme:

 A következő összeállításba belecsempésztem némi lázadó vonalat, ami szegecsek formájában jelen van a loafer cipőn és a táskán is, valamint az apró fülbevaló kövei is erre utalnak.
És ennyi nadrág után ideje egy még nőiesebb darabbal zárni a sort, a rettegett SZOKNYÁVAL, ami szerintem a nők nagyrészének jól áll szabásának és hosszának köszönhetően. A vagányságot itt is belecsempésztem az övvel és táskával.


Nagyon kíváncsi vagyok, mit szól majd ezen képek láttán... először biztos "neee....ezek, rajtam??" reakciója lesz, de hátha ezek hatására legközelebb, mikor vásárolni megy, eszébe jut majd 1-2 tippem és segíthettem neki.
Ami pedig a (JÓ) NŐ fogalmát illeti, mielőtt még olyan benyomásotok lenne, hogy leragadok a külsőségeknél, szeretném leszögezni, hogy véleményem szerint IGENIS  a belső és a kisugárzás a legfontosabb. De mi is az a kisugárzás? Olyan nehéz megfogalmazni, biztos találkoztál már olyan nővel, akinek kellemes a hangja, megszépül, ha mosolyog, kedvesen szól másokhoz, nőies de mégsem mű...Na, neki megvan az a PLUSZ, ami szerintem igenis, hogy tanulható és elsajátítható. Hiszen a mosolyra csak oda kell figyelned - Neked is van :) A kedvesség ugyanez a kategória - tudod, bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy Veled bánjanak. Én meg vagyok arról győződve, hogy a karma vagy nevezzük bárhogy is, LÉTEZIK s vissza fogod kapni akár a jót, de a rosszat is, így think twice mielőtt nekifeszülnél bárkinek is! 
Az én szótáramban a NŐ melletti felsorolásban elől szerepel egy igen fontos jelző: MAGABIZTOS...igen, tudom, ez nem mindenkinek egyszerű, de kezdd el ma...írj egy listát, mi az amit SZERETSZ magadban, ezáltal ÖNMAGADAT is szereted. Ez indítja el azt a láncreakciót, aminek a végén egy MAGABIZTOS nő születik!
A részletek szerintem nagyon fontosak...a mozdulatok, a gesztusok amiket a külvilág felé teszel. Figyeld meg mennyivel másként fogja poharát, beszél a bolti eladóval vagy gyújt rá egy cigarettára (igen, tudom, fujj cigi) egy NŐ és egy lány...figyelj és tanulj!
Persze ha mindez olyan egyszerű lenne, valaki már réges régen megírta volna azt a kézikönyvet, amiből mindezt megtanulnád. Ennek híján figyelj...kérdezz (akár tőlem, akár más nőktől) és tanulj. 

Folyt. köv.! :)

Csók, puszi, pá, édeseim
Zsuzska


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése