2012. december 4., kedd

Párka téliesítve

Ciao Bella!

Ahogy azt már többször írtam - noha érdekel a divat és igyekszem követni a legújabb trendeket, de nem kerülök 100%-ig az irányításuk alá. Mit is jelent ez?
A trendek akaratlanul is meghatározzák öltözködésed hiszen például az üzletekbe lépve lassan már nem is lehet szegecsmentes ruhadarabot találni. Rá vagy kényszerítve hogy valamelyest divatosan öltözködj hiszen az aktuális őrületnek megfelelő ruhadarabok teszik ki a polcokon lévő áruk 90%-át. Fontosnak tartom azonban, hogy alakod vedd számításba - hiába divatos a derékban húzott ruha vagy a peplum felső, ha olyan alma típus vagy, mint én - jobb ezeket a modelleket elkerülni!
Az aktuális kínálat az én szívemhez nem minden esetben jut el azonnal - van hogy hónapok múltán kelti fel az érdeklődésem egy-egy stílus vagy ruhadarab: most is ez történt a párkával. Nem újkeletű, elég régóta népszerűnek számít, de eddig nem érett meg bennem a gondolat, hogy ilyen típusú kabátot szeretnék. Tegnap azonban megszállt az ihlet (az a tipikus "na most azonnal akarom!" érzés, ugye ismerős? :) ) és amint megláttam ezt az olajzöld darabot - egyből beleszerettem. Azonban ez inkább őszies darab, nem az a klasszikus téli "pufidzseki", de ezt a problémát is kiküszöböltem, ugyanis picit nagyobbat vettem a szokásos méretemnél, így könnyedén aláöltözhetek a hidegebb napokon. Szerintem tökéletes lesz benne a metron utazni vagy épp kutyasétáltatásnál csak gyorsan felkapni, elég strapabírónak tűnik az anyaga és az alul szűkíthető rész kimondottan praktikus egy szeles napon. 
Íme mindez képekben - egy laza leggings- hosszított kötött felső kíséretében ami másik kedvencem a szabása miatt, ugyanis az elől rövidebb (de nem túl rövid! ez fontos mert sok olyan darab van az üzletekben ami derékig ér, na azt ne viseljük leggings-el mert nem túl esztétikus!) hátul hosszabb pulcsi szuper kényelmes, laza viselet így együtt.
























Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése