2012. december 30., vasárnap

Easy Saturday avagy csak lazán

Ciao Bella!

Tegnap kicsit lazábbra vettem az öltözködést és bebizonyosodott számomra újfent: MINDEN a kiegészítőkön és a variáción múlik. Adott egy sima fekete ruha - olyan lazább, nem túl elegáns fajta. Mit kezdek vele? Magától értetődő módon csizmával kombinálva tökéletes munkába vagy barátnős találkozóra - de mi történik akkor, ha egy fekete-fehér szűk felsővel és magasított szárú sportcipővel (!!!) kombinálom? Megszületik a ruha kényelmes és laza szombati verziója :) 
Nem szabad félni a kísérletezéstől - és nem kell végtelen számú ruhadarabbal rendelkezni, csak ügyesen kell kombinálni őket! Olyan sokszor hallom nőktől a tipikus mondatot "Nincs mit felvennem" ami mindig arra sarkall, hogy legszívesebben elmennék és szétnéznék a hölgyemény gardróbjában. Tuti legalább 5 új variálási lehetőséget találnék - hiszen a kiegészítők a lelke mindennek! Egy sál, egy cipő, egy táska, egy nyaklánc - és máris más hatást érhetünk el - s a legszebb, hogy ezek a kisebb árfekvésű tételek, így költséghatékonyan fel tudja bárki frissíteni ruhatárát egy-két jól célzott darabbal!

Na de íme, az én laza outfitem, és a kivasalt hajam, ami már a hátam közepéig ér (döbbenetes! erre a szokásos göndör tincsek miatt fel sem figyeltem eddig )





























Csók, puszi, pá, édeseim
Zsuzska

2 megjegyzés :

  1. Szia! Csak pár szó a blogról.
    1. Általános iskolás szintű helyesírási és fogalmazási hibáid vannak.
    2. Ne adj tanácsot, ha még magad sem találtad meg a stílusodat.
    3.Borzalmas dolog a koppintás. - Többször észrevettem, hogy ugyanazokat a cikkeket jeleníted meg, mint a másik magyar plussize blogger, Judit. Nem tudom, hogy milyen a viszonyotok, vagy ki utánoz kit, de ez eléggé gáz. Amint láttam körülbelül 2 nap elteltével ugyanazokat a bejegyzéseket rakod ki te is.Önállóság. Ha ezeket betartod, akkor lesz sikeres a blogod.

    Üdv: Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!
      Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed, . Judittal még sajnos nem sikerült személyesen megismerkednem, bár biztos lenne közös témánk :) annak ellenére, hogy a 2 blog hangvétele merőben eltérő, hiszen 2 különálló egyéniséget tükröz, de a nagy téma ugyanaz. Én bízom benne, hogy akár a coaching akár a plus size témában (amik kettősét az én írásaim ötvözik) születnek még újabb blogok, mert számomra ez nem a rivalizálást, hanem sokkal inkább az összetartást és összetartozást jelképezné :)
      Szép napot és üdv
      Zsuzska

      Törlés