2012. szeptember 11., kedd

La dolce vita - pick of the day

Ciao Bella!

Első napom az iskolában irodában meglehetősen sokkolónak ígérkezett, így elébe mentem egy vidámabb összeállítással, elkerülve még hírből is a feketét.
Olaszországban eltöltött 2 hetem ismételten inspirálóan hatott, természetesen megosztom majd, csak rendeznem kell a soraim és a gondolataim.
A mai outfitet egyébként az olasz nők inspirálták  - akik előszeretettel hordanak föld színeket, hiszen remekül áll bronzos bőrükön s mivel sikerült nekem is barnulnom kicsit (Nivea 50 faktoros spray rulez!) gondoltam, olaszosra veszem a figurát ebből a szempontból. A napszemüveg lett a mai napom pick of the day-e, ami egy új olasz márka, hogy is hívhatnák másképp, mint Dolce Vita :)  Mivel belefutottam egy szezon végi leárazásba, egyből 3-at vettem - so typical :)



Mellesleg bókok sorát kaptam, mennyire kisimultam s valóban, a tenger és a napfény csodákat művelt az arcbőrömmel! Totális ellazulás, senza stress (ahogy az olaszok mondják, vagyis csak semmi stressz), evés-ivás és lélegzetelállító tájak!

Nademost vissza a magyar valóságba, szép napot Szépségeim!

csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése